TrÅkIgT

Ta de 20 "första" kill-kompisarna i din mobil

1
Alex N
2 Ado
3 Adam H
4 Adde
5 Aram
6 Brus
7 Daniel
8 Dennis
9 Eken
10 Eric
11 Gordon
12 Isac
13 Jonte
14 Johnny
15 Kacem
16 Kimmen
17 Kkungoskar
18 Lucas
19 Madi
20 Micha

Har du pussat nr 7?
Nej 
Känner du nr 16?
Ja
Bästa minne med nr 9?
Usch
Skulle du kunna ge nr 17 en kram?
Ja det är klart.
När ska du träffa nr 4?
Ingen aning
Hur är vänskapen mellan 5 & 6?
Tror inte dom känner varandra
Är nr 8 söt?
ibland 
Vad är de bästa me nr 20?
Man skrattar alltid i hans sällskap.
Första intrycket av nr 16?
HAHAHAHA
Hur länge har du kännt nr 12?
Några månader
Hur träffade du nr 3?
Genom mitt ex.
Har du träffat nr 8 senaste månaden?
Yees
Har du varit i nr 11 hus?
För många gånger :)
När är nåsta gång du ska träffa nr 15? 
Aldrig.
Är du vän me nr 9?
Ehm, NEJ!
Skulle du kunna gå ut me nr 19?
Nej, inte lillebror inte.
Har du gått på bio me nr 13?
Inte vad jag kan komma ihåg.
Vad snackar du å nr 10 mest om?
Inte mycket.
Har nr 14 ett förhållande?
Nej inte vad jag vet.
Har du velat slå nr 12 i ansiktet?
Har tänkt så ja :)
Hur träffade du nr 11?
En av mina bästa vänners bror :)
Va har nr 2 för djur?
Inget 
Vem är roligast?
Av pojkarna? Kim, Ado och Alex :)
Vem är tystast?
Lucas vad jag vet.
Hur träffade du nr 1?
Via Isabella :)
Vad skulle du göra om du aldrig träffat nr 18? 
Hur ska jag veta det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0